exit

Cum comand

Pentru a putea efectua cumpărături e necesar să aveți un cont de client. Dacă este prima comandă pe care o efectuezi, trebuie sa-ți creezi un cont nou apăsând butonul Autentificare. Dacă ai deja un cont de client trebuie să te autentifici cu email-ul și parola aleasă. Nu este indicat să creați un cont nou la fiecare comandă plasată fiindcă pot apărea erori la autentificare.

Puteți comanda din magazinul online INGLOT urmând acești pași:

Caută produsul dorit în câmpul special de căutare sau în categoriile de produse. Ca exemplu vom deschide categoria machiaj.

Alegem catalogul de produse

Alege produsul dorit, selectează nuanța, culoarea sau modelul și adaugă-l în coș prin apăsarea butonului Adaugă în coș. Poți adaugă în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Adaugă produs în coș

Coșul de cumpărături îl puteți accesa sus, în partea dreaptă a ecranului. Cifra din cerculețul roșu indică câte produse aveți în coș și suma în lei. După adăugarea produselor dorite în coș puteți continua cumpărăturile sau apăsați butonul Coșului de cumpărături apoi Finalizează Comanda, pentru a selecta detaliile de facturare și livrare.

Detalii Coș

Finalizarea comenzii are loc în cinci pași:

PASUL 1 SUMAR - la această etapa aveți posibilitatea de a vizualiza produsele alese și a schimba cantitatea lor sau a șterge din comandă produsele în privința cărora aveți dubii. În exemplul de mai jos a fost șters un produs din comandă. Pentru a trece mai departe apăsăm Finalizează Comanda.

Detalii comanda

PASUL 2 INTRĂ ÎN CONT - dacă v-ați autentificat deja cu numele și parola dvs. veți sări automat peste acest pas. Dacă nu atunci e nevoie să vă autentificați pentru a trece mai departe.

PASUL 3 ADRESA - De regulă nu e nevoie să schimbați nimic la acest pas. Verificați doar corectitudinea adresei de livrare pe care ați introdus-o la crearea contului.

Dar pentru anumite cazuri, de exemplu dacă doriți șă faceți un cadou cuiva este prevăzută posibilitatea de a adăuga o altă adresă de livrare. Adresa de facturarea va fi adresa dvs. iar cea de livrare va fi adresa persoanei care va primi cadoul.

Pentru a trece mai departe apăsăm butonul Continua Finalizarea Comenzii

PASUL 4 LIVRARE - aici alegeți metoda de livrare în dependență de localitatea în care locuiți. Pentru Chișinău e posibil de ales curierat rapid (expres).

Detalii livrare

Mai multe detalii referitor la livrare

Comanda dumneavoastră va fi livrată prin intermediul serviciului de curierat Poșta Moldovei.

Tarife și timpul de livrare

Costul și timpul de livrare depinde de câțiva factori:

  • Localitatea în care se află destinatarul (Chișinău sau alte localități în Moldova)
  • Suma comenzii. Dacă suma depășește o anumită valoare livrarea se efectuează gratis
  • Livrare expres sau livrare obișnuită
  • Greutatea/mărimea coletului. Dacă greutatea depășește 2 kg, 5kg, 10kg costul livrării se poate mări. (greutatea maximă 30 kg.)
  • Pentru comenzi mari, când toate produsele nu pot fi colectate dintr-un singur stoc e posibil ca comanda să fie despărțită în 2-3 comenzi și se va genera o instanță de livrare pentru fiecare comandă.

Timpul de livrare depinde de zona destinație. În mediu timpul de livrare durează de la 2 până la 5 zile lucrătoare.

Reguli și limite pentru livrare

Toate comenzile sunt livrate în zilele lucrătoare de Luni pana Vineri cu excepția zilelor de odihnă oficiale. Comenzile plasate sâmbăta și duminica sunt prelucrate Luni. Toate comenzile trebuie confirmate. Sunt prelucrate doar comenzile confirmate și plătite. Costul livrării va fi calculat automat când veți finaliza comanda și este menționat separat la selectarea metodei de livrare dorite.

PASUL 5 PLATA COMENZII - la acest pas puteți vizualiza din nou produsele și suma finală a comenzii și sunt luate în calcul toate schimbările pe care le-ați efectuat în pașii precedenți. Cum ar fi schimbarea conținutului comenzii și/sau metodei de livrare. Acum urmează să apăsați Plătește Comanda pentru a trece pe pagina băncii care va încasa plata pentru comanda dvs.

Plata comenzii

Din moment ce ați ajuns pe pagina băncii introduceți atent datele necesare în formularul respectiv. Atenție, există un termen limitat în care puteți finaliza plata, aproximativ 30 min. La expirarea acestui termen va trebui să începeți totul de la început.

Achitarea plății

După ce ați încheiat plata comenzii pe pagina băncii veți fi redirecționat înapoi la magazinul nostru și se va afișa un scurt sumar al tranzacției efectuate. La fel veți primi o scrisoare pe adresa dvs. de email cu mai multe detalii referitor la cumpărătura efectuată.

Mai multe detalii referitor la Plata Online

Plata prin internet se efectuează în conformitate cu normele sistemelor internaționale de plăți Visa, MasterCard pe principiile respectării vieții private și securității plății, și utilizează metode de control, criptare și transfer avansate. Datele cardului bancar sunt introduse pe pagina de plată securizată a băncii prin care se efectuează plata. Pe pagina unde sunt introduse datele cardului de credit e necesar de introdus numărul cardului, numele titularului cardului, data expirării cardului, codul de de securitate de trei cifre (CVV2 pentru VISA sau CVC2 pentru MasterCard). Toate datele necesare sunt tipărite pe card. Codul de securitate din trei cifre îl găsiți în partea din spatele cardului.

Cazuri de refuzare a plății:

  • În cazul în care cardul bancar nu este conceput pentru a efectua plăți prin Internet. Puteți afla acest lucru contactând banca dvs.
  • Nu există destui bani pentru a plăti pe contul cardului bancar. Puteți afla mai multe despre disponibilitatea fondurilor de pe cardul bancar prin contactarea băncii care a emis acest card.
  • Datele cardului bancar au fost introduse incorect.
  • Cardul dvs. bancar a expirat. Perioada de valabilitate a cardului este indicată, de obicei, pe partea frontală a cardului (aceasta este luna și anul până când cardul este valabil). Puteți afla mai multe despre perioada de valabilitate a cardului, contactând banca care a emis cardul bancar.

Informațiile personale furnizate de dvs. (nume, adresă, număr de telefon, e-mail, numărul cardului bancar) sunt confidențiale și nu pot fi dezvăluite. Detaliile cardului dvs. de credit sunt transmise numai într-o formă criptată și nu sunt stocate pe serverul nostru Web.


Starea comenzilor dvs. le puteți vizualiza apăsând pe CONTUL MEU -> ISTORIC COMENZI -> DETALII

Verificare comanda

Dacă aveți întrebări, dificultăți, sau ați întâmpinat vreo eroare nu ezitați de a ne contacta cu ajutorul formularului de contact. Sau pe adresa de email a site-ului.

Sau la telefonul 068-1111-66.


Înscrie-te la buletinul nostru informativ

Alăturați-vă persoanelor care primesc conținut gratuit și proaspăt livrat automat de fiecare dată când publicăm.