CUM SĂ PLASAȚI O COMANDĂ


Pentru a face cumpărături, trebuie să vă înregistrați pe site. Dacă plasați comanda pentru prima dată, creați un cont apăsând butonul "Conectare". Dacă aveți deja un cont, pur și simplu conectați-vă folosind adresa dvs. de email și parola aleasă de voi.

Plasarea unei comenzi în magazinul online INGLOT este foarte simplă.

Folosiți funcția de căutare sau răsfoiți catalogul electronic.

Alegeți produsele cosmetice potrivite în formate și nuanțe preferate. Adăugați produsele necesare în coș. De asemenea, puteți adăuga în coș produse din diferite categorii.

După ce ați adăugat produsele în coș, puteți continua cumpărăturile sau puteți trece direct la plasarea comenzii. Puteți accesa coșul în orice moment, apăsând butonul din colțul din dreapta sus al ecranului. Cifra în cerc roșu arată numărul de produse din coș. Pentru a finaliza comanda, apăsați "Plasează comanda".


FINALIZAREA COMENZII

În coșul de cumpărături aveți posibilitatea să vizualizați, să modificați cantitatea sau să ștergeți produsul.

Apoi apăsați "Continuați procesul de comandă".

Dacă nu sunteți conectat la contul dvs., va trebui să introduceți numele de utilizator și parola. Asigurați-vă că adresa pe care ați introdus-o la crearea contului este scrisă corect. Nu uitați să bifați acordul cu termenii de utilizare.


MAI MULTE DETALII REFERITOR LA LIVRARE

Comanda dumneavoastră va fi livrată prin intermediul serviciului de curierat Curier Rapid. În caz că doriți să contactați direct serviciul de curierat telefoanele lor sunt: 

0 (22) 55 55 59   |   079 555 561


TARIFE ȘI TIMPUL DE LIVRARE

Costul și timpul de livrare depinde de câțiva factori:

  • Localitatea în care se află destinatarul (Chișinău sau alte localități în Moldova)
  • Suma comenzii. Dacă suma depășește o anumită valoare livrarea se efectuează gratis
  • Livrare expres sau livrare obișnuită
  • Greutatea/mărimea coletului. Dacă greutatea depășește 2 kg, 5kg, 10kg costul livrării se poate mări. (greutatea maximă 30 kg.)

Timpul de livrare depinde de zona destinație. În mediu timpul de livrare durează de la 2 până la 5 zile lucrătoare.


REGULI ȘI LIMITE PENTRU LIVRARE

Toate comenzile sunt livrate în zilele lucrătoare de Luni pana Vineri cu excepția zilelor de odihnă oficiale. Comenzile plasate sâmbăta și duminica sunt prelucrate Luni. Toate comenzile trebuie confirmate. Sunt prelucrate doar comenzile confirmate și plătite. Costul livrării va fi calculat automat când veți finaliza comanda și este menționat separat la selectarea metodei de livrare dorite.


PLATA COMENZII

 Alegeti metoda de plata: card bancar, sau plata curierului la momentul livrării.

Daca ati ales - plata cu card bancar, veti fi redirectionat pe pagina băncii. Introduceți atent datele necesare în formularul respectiv. Atenție, există un termen limitat în care puteți finaliza plata, aproximativ 30 min. La expirarea acestui termen va trebui să începeți totul de la început.


După ce ați încheiat plata comenzii pe pagina băncii veți fi redirecționat înapoi la magazinul nostru și se va afișa un scurt sumar al tranzacției efectuate. La fel veți primi o scrisoare pe adresa dvs. de email cu mai multe detalii referitor la cumpărătura efectuată.


MAI MULTE DETALII REFERITOR LA PLATA CU CARD BANCAR

Plata prin internet se efectuează în conformitate cu normele sistemelor internaționale de plăți Visa, MasterCard pe principiile respectării vieții private și securității plății, și utilizează metode de control, criptare și transfer avansate. Datele cardului bancar sunt introduse pe pagina de plată securizată a băncii prin care se efectuează plata. Pe pagina unde sunt introduse datele cardului de credit e necesar de introdus numărul cardului, numele titularului cardului, data expirării cardului, codul de de securitate de trei cifre (CVV2 pentru VISA sau CVC2 pentru MasterCard). Toate datele necesare sunt tipărite pe card. Codul de securitate din trei cifre îl găsiți în partea din spatele cardului.


CAZURI DE REFUZARE A PLĂȚII

  • În cazul în care cardul bancar nu este conceput pentru a efectua plăți prin Internet. Puteți afla acest lucru contactând banca dvs.
  • Nu există destui bani pentru a plăti pe contul cardului bancar. Puteți afla mai multe despre disponibilitatea fondurilor de pe cardul bancar prin contactarea băncii care a emis acest card.
  • Datele cardului bancar au fost introduse incorect.
  • Cardul dvs. bancar a expirat. Perioada de valabilitate a cardului este indicată, de obicei, pe partea frontală a cardului (aceasta este luna și anul până când cardul este valabil). Puteți afla mai multe despre perioada de valabilitate a cardului, contactând banca care a emis cardul bancar.

Informațiile personale furnizate de dvs. (nume, adresă, număr de telefon, e-mail, numărul cardului bancar) sunt confidențiale și nu pot fi dezvăluite. Detaliile cardului dvs. de credit sunt transmise numai într-o formă criptată și nu sunt stocate pe serverul nostru Web.


STAREA COMENZILOR

Starea comenzilor dvs. le puteți vizualiza apăsând pe CONTUL MEU ->  COMENZI

Dacă aveți întrebări, dificultăți, sau ați întâmpinat vreo eroare nu ezitați de a ne contacta în chat, sau pe adresa de email a site-ului, sau la telefonul 068-1111-66.